ඔබගේ ජංගම දුරකථන අංකය ඉදිරිපත් කිරීමෙන් සුළු මොහොතකට පසු ඔබට ඔබගේ එක්-කාලීන මුරපදය (OTP) කේතය ලැබිය යුතුය. ඔබ ඔබගේ ජංගම දුරකථන අංකය නිවැරදිව ඇතුලත් කර ඇති බවට වග බලා ගන්න. මිනිත්තුවකට වඩා රැඳී සිටීමෙන් පසුව ඔබට OTP කේතය නොලැබුනේ නම්, සත්යාපන තිරයේ දිස්වන 'නැවත යැවීම' බොත්තම භාවිතයෙන් ඔබට නව OTP කේතයක් ඉල්ලා සිටිය හැක.
උත්සාහයන් කිහිපයකින් පසු ඔබ තවමත් අසාර්ථක නම්, පැයක් රැඳී සිට නැවත උත්සාහ කරන්න. ගැටලුව පවතින්නේ නම්, සම්බන්ධතා පෝරමය භාවිතයෙන් ඉල්ලීමක් ඉදිරිපත් කරන්න.